Feedback geven en ontvangen
Oefening baart kunst!

In deze praktische training oefenen bestuurders, managers, projectleiders, teamleiders en uitvoerend professionals zich in het geven en ontvangen van feedback. Persoonlijke doelen en vooraf aangeleverde praktijkcasuïstiek staan centraal. Het aanspreken op gedrag brengt zowel bij degene die feedback geeft als bij degene die feedback ontvangt de nodige gevoelens teweeg. Een zeer ervaren trainer/acteur daagt de deelnemers uit om het gedragsrepertoire uit te breiden. U leert schakelen tussen hoofd- en hartzaken, tussen feiten en gevoel. U behoudt de regie van het gesprek, leert uw eigen angsten kennen en geeft duidelijke grenzen aan. Na afloop van deze training kunt u zich duidelijker, kalmer en tactischer opstellen in een tweegesprek zonder uw gespreksdoel uit het oog te verliezen. U kunt positief assertief communiceren en komen tot meetbare afspraken.

Werkwijze:
De training bestaat uit twee losse dagen met een tussenliggende periode van drie weken. Voorafgaand aan de training vindt met de opdrachtgever een intakegesprek plaats om inzicht te krijgen in de visie en het beleid van uw organisatie en de wensen ten aanzien van maatwerkaccenten in het trainingsprogramma.

Locatie:
Het kantoor van Warber Human Resources in Amsterdam of op een door uw organisatie gewenste locatie.

 

Reacties zijn gesloten.